smsروز ولنتاين
نوشته شده توسط : سمیرا جون

 

 
. ' 12 ' .
3 /___ 9
. .
' 6    '
تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند ولنتاین مبارک
 
 ------------------------------------------------------------
 
نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم كه اگه یه روز ناراحتت كردم بگی بیخیال دیونست
------------------------------------------------------------
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
مرا در خود كشیدی برمودای من
 
------------------------------------------------------------
 
پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو  عروسک  اما امسال نمیدونم ولنتاین رو  با کی جشن میگیری
.
.
.
هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتاین مبارک
------------------------------------------------------------ 
میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یهعاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه
------------------------------------------------------------ 
هر كی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازواداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی كنه،روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت
------------------------------------------------------------ 
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست
جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست
------------------------------------------------------------ 
يادته بهت گفتم كه خشت ديوار دلتم، تو هم منو شكستي
ولي اشكالي نداره، حالا خاك زير پاتم !
------------------------------------------------------------ 
با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم
------------------------------------------------------------
قاب عكستو زدم جاي ساعت ديواري
از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام . . .
------------------------------------------------------------ 
عمري با غم عشقت نشستم
به تو پيوستم واز خود گسستم
وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود
تو را ديدم. پرستيدم . شکستم
------------------------------------------------------------ 
زندگی عشق است افسانه نيست آنکه عشق راآفريد ديوانه نيست
------------------------------------------------------------ 
عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به يادش باشي
------------------------------------------------------------ 
بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم
------------------------------------------------------------ 
تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند
------------------------------------------------------------ 
اي کاش که معشوق ز عاشق طلب جان مي کرد، تا که هر بي سرو پايي نشود يار کسي !!!
------------------------------------------------------------ 
چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست!
------------------------------------------------------------ 
من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو و ديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يكي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يكي تو وديگري خوشبختي تو.
------------------------------------------------------------ 
زندگي آرام است، مثل آرامش يك خواب بلند.
زندگي شيرين است، مثل شيريني يك روز قشنگ.
زندگي رويايي است، مثل روياي ِيكي كودك ناز.
زندگي زيبايي است، مثل زيبايي يك غنچه ي باز.
زندگي تك تك اين ساعتهاست، زندگي چرخش اين عقربه هاست، زندگي راز دل مادر من. زندگي پينه ي دست پدر است، زندگي مثل زمان در گذر...
------------------------------------------------------------ 
اگه تو دنيا هيچي هيچي نداشته باشي مطمئن باش سه چيز هميشه مال تو هست:خداي مهربون، فکراي قشنگ وقلب کوچيک من
------------------------------------------------------------ 
صدا كن مرا كه صدايت زيباترين نواي عالم است
صدا كن مرا كه صدايت قلب شكسته ام را تسكين ميدهد
صدا كن مرا تا بدانم كه هنوز از ياد نبرده اي مرا
نشسته ام تا شايد صدايم كني
صدايم كني ومحبت بي دريقت را نثارم كني
------------------------------------------------------------ 
تو مثل راز بهاري و من رنگ زمستانم. چگونه دل اسيرت شد قسم به شب نميدانم
------------------------------------------------------------ 
زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد… آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد
------------------------------------------------------------
باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد
------------------------------------------------------------
من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام؛ یک شعر پر از غلط؛ یک پرنده ی بی آسمان؛ یک نسیم سرگردان؛ یک رویای نا تمام
------------------------------------------------------------
کلمات کلیدی : Valentine, Valentine SMS, اس ام اس ايام, اس ام اس تبريك روز والنتاين, اس ام اس تبريك عشاق, اس ام اس تبريك والنتاين, اس ام اس تبريک, اس ام اس روز ولنتاین مبارک, اس ام اس روز جهانی عشاق, اس ام اس روز والنتاین, اس ام اس روز والنتاین Valentine SMS, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عشق, اس ام اس موبايل, روز جهانی عشاق, والنتاين, پيامك عشاق, پيامك Valentine, پيامك روز جهانی عشاق, پيامك روز عشاق, پيامك روز والنتاین, پيامك روز والنتاین Valentine SMS


 





:: بازدید از این مطلب : 1238
|
امتیاز مطلب : 148
|
تعداد امتیازدهندگان : 42
|
مجموع امتیاز : 42
تاریخ انتشار : 4 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: